Regulamin sklepu internetowego

REGULAMIN SKLEPU www.bieliznadokarmienia.pl

I. Informacje ogólne

1. Sklep internetowy www.bieliznadokarmienia.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową bielizny dla kobiet karmiących.

2. Nasz sklep jest otwarty przez całą dobę, 365 dni w roku. W związku z tym również przez całą dobę można składać zamówienia. Jednak realizacja zleceń następuje wyłącznie od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 18:00 w dni powszednie.

3. Sklep internetowy jest prowadzony przez firmę:

www.bieliznadokarmienia.pl Magdalena Hermanowska Charlęż 45, 21-077 Spiczyn

(adres do korespondencji: www.bieliznadokarmienia.pl Magdalena Hermanowska ul. Polnej Róży 1/1415, 02-798 Warszawa)

NIP: PL7122092099 REGON: 143417663

4. Wszystkie ceny produktów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.

5. Standardowo, produkty są wysyłane listem poleconym. Koszt takiej przesyłki wynosi 0 zł.
Jeśli dostawa produktu odbywa się w formie przesyłki priorytetowej za pobraniem lub przesyłki kurierskiej. Koszty tych opcji doręczenia wynoszą:
- Przesyłka pocztowa priorytetowa za pobraniem (Poczta Polska): dopłata 19,00 zł (lub więcej w zależności od wagi zamówienia)
- Przesyłka kurierska: dopłata 29,00 zł

6. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

- Płatność elektroniczna/kartą kredytową

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl ul. Wielicka 72,
30-552 Kraków.

W przypadku pytań lub problemów z realizacją płatności poprzez powyższe kanały prosimy o kontakt z firmą Dotpay.pl pod numerem telefonu +48 12 688 26 00 (od poniedziałku do piątku w godz.: 09:00 - 16:00).

- Przelewem na rachunek bankowy.
Idea Bank S.A.
Numer konta bankowego: 52 1950 0001 2006 0158 1379 0002
Nazwa firmy: www.bieliznadokarmienia.pl
Adres: Charlęż 45, 21-077 Spiczyn

Realizację zamówienia rozpoczynamy po wpłynięciu kwoty na rachunek.

- Przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem. W przypadku Poczty Polskiej wartość transakcji opłacanych w ten sposób jest ograniczona do 500 PLN.

7. W celu złożenia zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji konta w sklepie.

8. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.

9. Sklep www.bieliznadokarmienia.pl zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji zamówienia. W tym celu możemy poprosić o potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie we wskazany link w otrzymanej od sklepu wiadomości e-mail. Możliwe jest również potwierdzenie telefoniczne. W przypadku braku możliwości kontaktu i weryfikacji zamówienia Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia.

10. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: sklep(at)bieliznadokarmienia.pl, tel.: 881 370 991.

11. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklep zweryfikuje zamówienie. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest wysyłane e-mailem.
- w przypadku zamówień płatnych przelewem/płatnością elektroniczną - po zweryfikowaniu zaksięgowania pieniędzy na koncie firmy za zamówiony towar. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest wysyłane e-mailem.

12. Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu tylu dni roboczych ile zostało podane w opisie zamówionego produktu oraz ilości dni potrzebnych na dostarczenie przesyłki w zależności od wybranej opcji:

- Przesyłka listem poleconym: 1-3 dni
- Przesyłka pocztowa priorytetowa za pobraniem: 1-3 dni
- Przesyłka kurierska: 1-2 dni

Przy każdym produkcie po wybraniu jego rozmiaru i koloru podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysyłki, wyrażony w dniach roboczych. Dostępność 24 godziny, oznacza że przesyłka będzie wysłana do Klienta w ciągu 24 godzin. (Czas realizacji liczony jest od momentu przyjącia zamówienia do realizacji). Zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy Klienta telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Na termin otrzymania paczki składa się czas realizacji i czas dostawy.

13. W przypadku trudności z realizacją zamówienia, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od sklepu www.bieliznadokarmienia.pl.

14. Zamówienie zostanie zrealizowane, jeżeli będzie zawierało numer telefonu odbiorcy i adres poczty elektronicznej oraz dane do wysyłki. W przypadku podejrzenia o podanie nieprawdziwych danych lub nieuczciwych zamiarów zamawiającego, Sklep zastrzega sobie prawo do niewysyłania zamówionych produktów.

15. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru u dostawców lub z powodu innych ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych. W szczególności dotyczy to przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego produktu z rzeczywistością.

16. W przypadku niedostępności części lub wszystkich produktów składających się na zamówienie, Klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji (anulowanie zamówienia, zrealizowanie bez brakujących produktów, dłuższe oczekiwanie na realizację, wybór innego produktu na miejsce brakującego).

17. Sklep www.bieliznadokarmienia.pl zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Klienta, który kilkukrotnie zwrócił lub nie odebrał zamówionej przesyłki bez podania przyczyny.

18. W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.

19. Złożone zamówienie może być anulowane tylko drogą telefoniczną: tel. 881 370 991 badź mailową sklep(at)bielizndokarmienia.pl. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury.
Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane.
Anulowanie zamówienia zostanie potwierdzone mailem, który zostanie wysłany przez sklep do Klienta po otrzymaniu zgłoszenia.

20. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z Klientem indywidualnie.

21. Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w naszej sklepie wyłącznie w celach informacyjnych.

22. Firma bieliznadokarmienia.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Jednakże, w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny (tel. 881 370 991), bądź mailowy pod adresem sklep(at)bieliznadokarmienia.pl

23. Produkty w wyprzedaży posiadają limitowaną liczbę sztuk i zamówienia na te produkty będą realizowane według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się zapasów danego produktu.

24. Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki. Jeśli za zamówienia ma być wystawiona faktura VAT na firmę, należy podać nazwę, dane oraz NIP firmy. Dokonując zakupu Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury bez podpisu.
Błędy w danych zawartych w fakturze VAT należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury pod rygorem nieuwzględnienia reklamacji.

25. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy jej nie przyjmować i w obecności pracownika poczty, kuriera sporządzić protokół szkody.

26. Produkty prezentowane na stronach sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

II. Gwarancja

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.

III. Wymiana produktu

1. Zakupiony produkt można wymienić w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.

2. W przypadku chęci wymiany produktu prosimy, przed wysłaniem paczki, o wcześniejszą informację mailową (na adres sklep(at)bieliznadokarmienia.pl) lub telefoniczną (tel. 881 370 991). Brak powiadomienia o chęci wymiany znacznie wydłuży procedurę wymiany.
Temat maila : „Wymiana zamówienia nr .....”
W treści należy podać nazwę zwracanego towaru, ilość, rozmiar oraz cenę zakupu.

3. Produkt nie może być zniszczony lub uszkodzony, dotyczy to także oryginalnych opakowań, musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu (np. perfumy, dezodoranty, dym papierosowy) posiadać wszystkie metki oraz dodatkowe akcesoria jeśli są załączone do danego modelu (np. zapasowe ramiączka, poduszki w biustonoszach).

4. Do wymienianego produktu należy dołączyć dowód sprzedaży.

5. Przy wymianie produktu należy złożyć nowe zamówienie w sklepie, w polu komentarz wpisać 'WYMIANA' oraz podać numer zamówienia którego dotyczy wymiana. Prosimy również o podanie nazwy towaru, rozmiaru oraz ceny zakupu wymienianych rzeczy.

6. Wymiana może być dokonana jednorazowo. W wyjątkowych sytuacjach prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: 881 370 991.

7. Jeśli potrzebny Państwu rozmiar nie jest dostępny na naszych stronach, to w takim wypadku wymiana nie będzie możliwa.

8. Można wymienić bieliznę na inny model. Jeśli wartość zamówionej bielizny jest wyższa od bielizny wymienianej to sklep poinformuje o wysokości dopłaty.

9.  Koszt wysyłki wymienianego produktu wynosi odpowiednio
- Przesyłka listem poleconym 0,00 zł
- Przesyłka pocztowa priorytetowa za pobraniem: 19,00 zł
- Przesyłka kurierska: 29,00 zł

10. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

11. Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przesyłki dotyczące wymiany produktu, które zostały wysłane przez Klientów, a następnie zaginęły na Poczcie Polskiej.

12. Wymiany prosimy kierować na adres:
www.bieliznadokarmienia.pl
Magdalena Hermanowska
ul. Polnej Róży 1/1415
02-798 Warszawa
Z dopiskiem: WYMIANA

13. Produkt, którego wymiana nie zostanie uznana (odesłanie po upływie wymaganego terminu, nie zawierająca rachunku, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, używany, itp.) będzie odesłany na koszt Klienta.

IV. Zwrot produktu

1. W przypadku chęci zwrotu produktu prosimy, przed wysłaniem paczki, o wcześniejszą informację mailową (na adres sklep(at)bieliznadokarmienia.pl) lub telefoniczną (tel. 881 370 991). Brak powiadomienia o zwrocie znacznie wydłuży procedurę zwrotu.
Temat maila : „Zwrot zamówienia nr .....”
W treści należy podać nazwę zwracanego towaru, ilość, rozmiar oraz cenę zakupu. Prosimy również o dołączenie numeru konta oraz danych do przelewu.

2. Zakupiony towar można zwrócić w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.

3. Warunkiem zwrotu produktów jest: produkt nie może być zniszczony lub uszkodzony, dotyczy to także oryginalnych opakowań, musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu (np. perfumy, dezodoranty, dym papierosowy) posiadać wszystkie metki oraz dodatkowe akcesoria jeśli są załączone do danego modelu (np. zapasowe ramiączka, poduszki w biustonoszach).

4. Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód sprzedaży.

5. Zwrot pieniędzy następuje przelewem na Państwa rachunek bankowy w ciągu 7 dni po otrzymaniu przez nas produktu. W przypadku zapłaty kartą zwrot powinien zostać wykonany na kartę, na której dokonano obciążenie poprzez system Dotpay.

6. Niewłaściwe zabezpieczenie zwracanego towaru może być podstawą do wykluczenia prawa zwrotu z winy kupującego (zalecamy odesłanie produktu w naszych opakowaniach transportowych).

7. Jeżeli odsyłana bielizna zostanie zniszczona, zgnieciona na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

8. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

9. Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przesyłki dotyczące zwrotu produktu, które zostały wysłane przez Klientów, a następnie zaginęły na Poczcie Polskiej.

10. Zwroty prosimy kierować na adres:
www.bieliznadokarmienia.pl
Magdalena Hermanowska
ul. Polnej Róży 1/1415
02-798 Warszawa
Z dopiskiem: ZWROT

11. Produkt, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłanie po upływie wymaganego terminu, nie zawierający rachunku, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, używany, itp.) będzie odesłany na koszt Klienta.

V. Reklamacja

1. W przypadku reklamacji należy zaznaczyć czego dotyczy reklamacja (dokładny opis). Jeśli nie zostanie podany powód reklamacji, nie będziemy mogli zająć stanowiska.

2. Sklep ponosi koszty wysyłki jedynie w przypadku błędnej realizacji zamówienia (niezgodny z zamówieniem kolor, rozmiar, model).

3. Jeżeli odsyłana bielizna zostanie zniszczona, zgnieciona na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

4. Zalecamy odesłanie towaru w naszych opakowaniach transportowych.

5. Produkt, którego reklamacja nie zostanie uznana (odesłanie po upływie wymaganego terminu, nie zawierająca rachunku, pisma reklamacyjnego, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, używany, itp.) będzie odesłany na koszt Klienta.

6. Reklamacje prosimy kierować na adres:
www.bieliznadokarmienia.pl
Magdalena Hermanowska
ul. Polnej Róży 1/1415
02-798 Warszawa
Z dopiskiem: REKLAMACJA

7. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

VI. Ochrona danych osobowych

1. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu bieliznadokarmienia.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.

3. Aby ułatwić obsługę stałych Klientów, wprowadziliśmy opcjonalną ich rejestrację. Jest ona możliwa przy dokonywaniu pierwszych zakupów w naszym sklepie. Przy kolejnych zakupach można posługiwać się loginem (unikalnym identyfikatorem klienta) i hasłem podanym podczas rejestracji w trakcie pierwszych zakupów.

4. Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.

VII. Postanowienia końcowe

1. Siedziba/biuro sklepu www.bieliznadokarmienia.pl znajduje się przy ul. Polnej Róży 1/1415, 02-798 w Warszawie. 

Siedziba rejestrowa firmy: www.bieliznadokarmienia.pl Magdalena Hermanowska Charlęż 45, 21-077 Spiczyn

NIP: PL712 209 20 99 REGON: 143417663

2. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego Klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla obu stron obowiązująca zgodnie z momentem złożenia przez Klienta zamówienia.

3. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem bieliznadokarmienia.pl a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane sądownie.
 

Wszystkie pola są wymagane.