Wymiana, zwrot, reklamacja

Wymiana produktu

1. Zakupiony produkt można wymienić w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.

2. W przypadku chęci wymiany produktu prosimy, przed wysłaniem paczki, o wcześniejszą informację mailową (na adres sklep(at)bieliznadokarmienia.pl) lub telefoniczną (tel. 881 370 991). Brak powiadomienia o chęci wymiany znacznie wydłuży procedurę wymiany.
Temat maila : „Wymiana zamówienia nr .....”
W treści należy podać nazwę zwracanego towaru, ilość, rozmiar oraz cenę zakupu.

3. Produkt nie może być zniszczony lub uszkodzony, dotyczy to także oryginalnych opakowań, musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu (np. perfumy, dezodoranty, dym papierosowy) posiadać wszystkie metki oraz dodatkowe akcesoria jeśli są załączone do danego modelu (np. zapasowe ramiączka, poduszki w biustonoszach).

4. Do wymienianego produktu należy dołączyć dowód sprzedaży.

5. Przy wymianie produktu należy złożyć nowe zamówienie w sklepie, w polu komentarz wpisać 'WYMIANA' oraz podać numer zamówienia którego dotyczy wymiana. Prosimy również o podanie nazwy towaru, rozmiaru oraz ceny zakupu wymienianych rzeczy.

6. Wymiana może być dokonana jednorazowo. W wyjątkowych sytuacjach prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: 881 370 991.

7. Jeśli potrzebny Państwu rozmiar nie jest dostępny na naszych stronach, to w takim wypadku wymiana nie będzie możliwa.

8. Można wymienić bieliznę na inny model. Jeśli wartość zamówionej bielizny jest wyższa od bielizny wymienianej to sklep poinformuje o wysokości dopłaty.

9. Koszt wysyłki wymienianego produktu wynosi odpowiednio
- Przesyłka listem poleconym 0,00 zł
- Przesyłka pocztowa priorytetowa za pobraniem: 19,00 zł
- Przesyłka kurierska: 29,00 zł

10. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

11. Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przesyłki dotyczące wymiany produktu, które zostały wysłane przez Klientów, a następnie zaginęły na Poczcie Polskiej.

12. Wymiany prosimy kierować na adres:
www.bieliznadokarmienia.pl
Magdalena Hermanowska
ul. Polnej Róży 1/1415
02-798 Warszawa
Z dopiskiem: WYMIANA

13. Produkt, którego wymiana nie zostanie uznana (odesłanie po upływie wymaganego terminu, nie zawierająca rachunku, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, używany, itp.) będzie odesłany na koszt Klienta.

Zwrot produktu

1. W przypadku chęci zwrotu produktu prosimy, przed wysłaniem paczki, o wcześniejszą informację mailową (na adres sklep(at)bieliznadokarmienia.pl) lub telefoniczną (tel. 881 370 991). Brak powiadomienia o zwrocie znacznie wydłuży procedurę zwrotu.
Temat maila : „Zwrot zamówienia nr .....”
W treści należy podać nazwę zwracanego towaru, ilość, rozmiar oraz cenę zakupu. Prosimy również o dołączenie numeru konta oraz danych do przelewu.

2. Zakupiony towar można zwrócić w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.

3. Warunkiem zwrotu produktów jest: produkt nie może być zniszczony lub uszkodzony, dotyczy to także oryginalnych opakowań, musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu (np. perfumy, dezodoranty, dym papierosowy) posiadać wszystkie metki oraz dodatkowe akcesoria jeśli są załączone do danego modelu (np. zapasowe ramiączka, poduszki w biustonoszach).

4. Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód sprzedaży.

5. Zwrot pieniędzy następuje wyłącznie przelewem na Państwa rachunek bankowy w ciągu 7 dni po otrzymaniu przez nas produktu.

6. Niewłaściwe zabezpieczenie zwracanego towaru może być podstawą do wykluczenia prawa zwrotu z winy kupującego (zalecamy odesłanie produktu w naszych opakowaniach transportowych).

7. Jeżeli odsyłana bielizna zostanie zniszczona, zgnieciona na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

8. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

9. Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przesyłki dotyczące zwrotu produktu, które zostały wysłane przez Klientów, a następnie zaginęły na Poczcie Polskiej.

10. Zwroty prosimy kierować na adres:
www.bieliznadokarmienia.pl
Magdalena Hermanowska
ul. Polnej Róży 1/1415
02-798 Warszawa
Z dopiskiem: ZWROT

11. Produkt, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłanie po upływie wymaganego terminu, nie zawierający rachunku, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, używany, itp.) będzie odesłany na koszt Klienta.

Reklamacja

1. W przypadku reklamacji należy zaznaczyć czego dotyczy reklamacja (dokładny opis). Jeśli nie zostanie podany powód reklamacji, nie będziemy mogli zająć stanowiska.

2. Sklep ponosi koszty wysyłki jedynie w przypadku błędnej realizacji zamówienia (niezgodny z zamówieniem kolor, rozmiar, model).

3. Jeżeli odsyłana bielizna zostanie zniszczona, zgnieciona na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

4. Zalecamy odesłanie towaru w naszych opakowaniach transportowych.

5. Produkt, którego reklamacja nie zostanie uznana (odesłanie po upływie wymaganego terminu, nie zawierająca rachunku, pisma reklamacyjnego, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, używany, itp.) będzie odesłany na koszt Klienta.

6. Reklamacje prosimy kierować na adres:
www.bieliznadokarmienia.pl
Magdalena Hermanowska
ul. Polnej Róży 1/1415
02-798 Warszawa
Z dopiskiem: REKLAMACJA

7. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: 881 370 991 lub e-mail: sklep(at)bieliznadokarmienia.pl
 

Wszystkie pola są wymagane.